Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Slavnostní zakončení SOCHAŘSKÉHO SYMPOZIA Beroun 2018

Slavnostní zakončení SOCHAŘSKÉHO SYMPOZIA Beroun 2018Dne 20. října od 14 hodin, Rehabilitační nemocnice Beroun, Prof. Veselého, Beroun 3 – Závodí

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 16.10.2018 11:58  •  Přečteno: 303x

Zemanův trumf pro druhý duel

Před uzávěrkou: Nevypnuté mikrofony prozradily Zemanův trumf pro druhý duel. ,,...po zvolení omilostním Breivika, ožením ho s moji dcerou, aby získal naše občanství, a tato země bude teprve naše, pane..., až se zbaví sociálních demokratů, a s těmi už si my tři poradíme."
 

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 25.1.2018 9:46  •  Přečteno: 2394x

110 let objektu v Čechách

110 let objektu v ČecháchŠtukatér Sylvestr v roce 1909 namočil šeřík do řídké sádry a vrazil ho Myslbekovu Máchovi do ruky

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 1.5.2019 17:56  •  Přečteno: 344x

Poslal jsem Prahu 1 do exekuce

za proti-právní vynesení v poutech z mého ateliéru. Diktátorská odrůda starosta Lomecký okradla občany o půl milionu. Chrániči a pomahači mu nezákonně dělali soukromou armádu.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 25.4.2016 18:57  •  Přečteno: 1374x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: VÝSTAVY a PŘEDNÁŠKY, 2015 61, 2015

Momenty růstu

sochařské dílo Hany Wichterlové, vydalo GVU Hodonín. Úžasný katalog v nádherné grafické úpravě Jana Buchty.

 Z textů Martiny Pachmanové, kde vzpomíná na výstavu Pocta Haně Wichterlové ve Špálově galerii v roce 1988, můžeme vysledovat následky ševčíkovského vědecko-výzkumného vymývání mozků a falšování dějin. Tuto výstavu Hana Wichterlová nabídla při podepisování petice proti SČVÚ místo sebe Aktivu mladých výtvarníků. Na výstavu přinesl každý, co chtěl. V petici totiž byl požadavek k zrušení nenáviděných komisí, které rozhodovaly o všem a samozřejmě o výběru autorů a jejich děl. Tehdy umělci bojovali za to, aby si rozhodovali o svých věcech sami a rozhodně neměli žádné chutě lézti do kurátorských chomoutů, jako ti dnešní. Kunsthistorička M. Juříková poté o autory přinesených exponátech napsala: Martina Pachmanová o ní píše jako o kurátorce – tento výraz u nás tehdy ještě neexistoval. Kunshistorička tehdy umělecká díla vysvětlovala a nikoliv spoluvytvářela či měnila.

print Formát pro tisk