Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Vladimíra Eidernová, předneseno 11. února 1985 (výňatek SZ)

Vladimíra Eidernová, předneseno 11. února 1985 (výňatek SZ)... Je ještě jeden obor, se kterým sochařství, pracující vlastním tělem a hmotou v (trojrozměrném) prostoru, tak úzce souvisí.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 13.12.2016 11:31  •  Přečteno: 104941x

Vyznavači přitvrzují

Tuto neděli ráno na Vltavě kázání. Tělo je hříšné, duch musí bojovat,

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 25.5.2015 18:35  •  Přečteno: 4183x

PF 2018: Zeman má syffilis!!

PF 2018: Zeman má syffilis!!Mám ho!
Paniku vyvolalo mezi českými vlastenci porovnání chůze herce Petra Čepka ve filmu Petrolejové lampy a Zemanovo cupkání prokládané nepovedenými pukrlaty.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 3.1.2018 10:13  •  Přečteno: 10758x

Francesco Messina

Francesco MessinaFrancesco Messina (1990–1995) Vystavovat začal kolem roku 1930. Nejméně polovina jeho díla jsou portréty. Navazuje na italskou rene­sanci. Jeho hlavy jsou anatomicky vystavěné, kombinují plně plastické a grafické prvky. U některých hlav podtrhuje výraz ještě polychromií. U bronzů si doslova hraje s patinou. Byl posedlý splétáním pramínků vlasů. U mužských portrétů je zdůrazněna individualita a síla, a to bez použití deformací, někdy tvary zjednodušuje v duchu neorealismu G. Manzua. Ve srovnání s E. Grecem je realističtější a zdaleka mu nejde o stylizaci formy. Na rozdíl od M. Mariniho nehraje žádné expresivní noty. Zdeněk J. P.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 3.12.2014 9:21  •  Přečteno: 6628x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: VÝSTAVY a PŘEDNÁŠKY, 2015 62, 2015

Pocta Igorovi

Pocta IgoroviNavzdory postmodernímu konceptuálnímu or­ga­nizovanému zločinu – nedobrovolně nezávislé manuální sochařství ještě žije.

Jediná výstava, která není výplodkem shnilého zapáchajícího kusu masa označujícího sama sebe jako Doc. Mgr. Et Mgr. Josef Kurátor PhD. Každý autor je na boleslavském sochařském salonu sám za sebe a nevykukuje zpod sukně nějaké vědecko-výzkumné zrůdy.

print Formát pro tisk