Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Kouzelné flegma Národního divadla

Mgr. Jiří Fiala, jediný majitel i spolumajitel i jednatel i zaměstnanec firmy Art Kodiak, výhradní realizátor res­taurování Národního divadla za desítky milionů korun, byl po opakované výzvě obvodního soudu Prahy 1 konečně donucen vydat stavební deník z restaurování kamenného pláště soch a reliéfů této Národní kulturní památky.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 4.5.2015 20:26  •  Přečteno: 1243x

PF 2018: Zeman má syffilis!!

PF 2018: Zeman má syffilis!!Mám ho!
Paniku vyvolalo mezi českými vlastenci porovnání chůze herce Petra Čepka ve filmu Petrolejové lampy a Zemanovo cupkání prokládané nepovedenými pukrlaty.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 4.1.2018 10:13  •  Přečteno: 4890x

Feministky na Univerzitě Karlově

přitápějí pod kotlem. Budou chtít asi dosadit do vedení nějakou svou loutku jako na AVU. A nebylo by překvapením, kdyby byly taky ze Slovenska, popřípadě z KGB.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 13.3.2016 16:17  •  Přečteno: 424x

Zuniversálněný bakelitový zákon oligarchie Slavoje Českého:

Obecně se totiž jedinci ke stáří přiklánějí k jistotám stereotypů, dobře vědí, že „mladí vlci“ jsou jim nebezpeční, a proto se je snaží držet v lajně, což v mezním případě je jejich jediná a poslední aktivita.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 17.6.2014 16:38  •  Přečteno: 1150x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: 2014 31, Sochařské techniky, 2014

Oči

OčiV renesanci začíná do nepolychromované plastiky pronikat touha po vyjádření barvy. A to tvarovým zpracováním vlasů, očí, někdy i strukturováním rtů. Nejvíce se to dá vysledovat v očích.

Světle modré jsou zpracovány kresebně, tedy rytou linkou duhovky s otvorem zornice uprostřed. Hnědé oči jsou v duhovce strukturovány opět s otvorem uprostřed. Tmavé jsou v zornici trychtýřovitě zahloubené, někdy mají plasticky vyjádřený lesk a opět zavrtaný střed. Odstín tmavých očí je vyjádřen hloubkou trychtýře duhovky. Nejrafinovanější zpracování tohoto dalo by se říci malířského směřování najdeme u francouzkých akademiků od Houdona po Daloua.

Zdeněk J. P.

print Formát pro tisk