Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

5. 2. – 30. 3. 2016 S P L E N D I D I S O L A T I O N

5. 2. – 30. 3. 2016   S P L E N D I D   I S O L A T I O N Vernisáž 4. února, 18,00, Pelléova 10, Praha 6

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 7.2.2016 11:26  •  Přečteno: 2691x

Výstava obrazů v Café Jericho. Petr Cempírek. Březen 2018

Výstava obrazů v Café Jericho. Petr Cempírek. Březen 2018

Café Jericho • Cempírek
27. 2. 2018 v 18.30
Na bicí nástroje zahraje Jonáš Urbánek

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 8.2.2018 21:37  •  Přečteno: 3357x

Zdravíme Mezinárodní den dvojčat!!

Zdravíme Mezinárodní den dvojčat!!

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 13.3.2018 16:26  •  Přečteno: 3692x

Dva rozdílné způsoby

Dva rozdílné způsobyjak se vztahovat k základu – estébácký (Bedřich Dlouhý)

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 9.3.2020 11:26  •  Přečteno: 2369x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: K O M E N T Á Ř E, Soudy a pře, 2014

Postmoderní restaurování Národního divadla

Postmoderní restaurování Národního divadlaMgr. Jiří Fiala, restaurátor, majitel, jednatel a jediný společník a zaměstnanec firmy ArtKodiak se vyučil ve firmě Gema. Neodešel v dobrém a tak znalý všech možných i nemožných fíglů čekal na okamžik, kdy vyrovná skóre.

Ten se naskytl při soutěži na restaurování Národního divadla. Odhad rozpočtu firmy Omnia zněl 160 milionů, Gema se ho chystala jako vždycky podseknout, aby ho pak po vyhrané soutěži pomocí svého know-how navýšila. Nabídla polovinu – 80 milionů. Fiala však číman prokázal rentgenové schopnosti, dal o 144 tisíc méně a vyhrál. Z pěti soutěžících jen Skanska nabídla cenu, za kterou se Národní divadlo dalo nezkurvit. Národní divadlo se tedy restauruje způsobem okrást všechno a všechny a nakonec ho namalovat na růžovo průmyslovými fasádními barvami jako prezervativem. Všechno pod dohledem památkářů, ministerstva kultury a města.

Michal Blažek

 
kutilské tmelení

Kutilské tmelení

 

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Popraskané tmely

Popraskané tmely

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

print Formát pro tisk