Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Návrhy na nový název AVU

Návrhy na nový název AVUAkademie přesahu obsahu, Vědecko-výzkumný institut vizuálních textů

Nové logo AVU:

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 9.3.2016 15:46  •  Přečteno: 3283x

Lucie Tatarová – hmyz a brouci, Petr Cempírek – zahrady

Lucie Tatarová – hmyz a brouci, Petr Cempírek – zahradyGalerie Bernarda Bolzana, Těchobuz

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 17.6.2019 16:11  •  Přečteno: 2327x

Druhé číslo tiskoviny AVU

Druhé číslo tiskoviny AVUpřejmenované ze ”Zpravodaje„ na ”Íčko„ obsahuje zajímavé věty, např: ”Díky Daučíkové jsem byla zvolena do vedení (jakési feminterny).„

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 3.1.2019 16:05  •  Přečteno: 3430x

Restaurátoři probuďte se!

Odborová organizace restaurátorů protestuje proti ministerskému návrhu památkového zákona.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 25.5.2015 18:37  •  Přečteno: 3554x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: K O M E N T Á Ř E, Soudy a pře, 2014

Postmoderní restaurování Národního divadla

Postmoderní restaurování Národního divadlaMgr. Jiří Fiala, restaurátor, majitel, jednatel a jediný společník a zaměstnanec firmy ArtKodiak se vyučil ve firmě Gema. Neodešel v dobrém a tak znalý všech možných i nemožných fíglů čekal na okamžik, kdy vyrovná skóre.

Ten se naskytl při soutěži na restaurování Národního divadla. Odhad rozpočtu firmy Omnia zněl 160 milionů, Gema se ho chystala jako vždycky podseknout, aby ho pak po vyhrané soutěži pomocí svého know-how navýšila. Nabídla polovinu – 80 milionů. Fiala však číman prokázal rentgenové schopnosti, dal o 144 tisíc méně a vyhrál. Z pěti soutěžících jen Skanska nabídla cenu, za kterou se Národní divadlo dalo nezkurvit. Národní divadlo se tedy restauruje způsobem okrást všechno a všechny a nakonec ho namalovat na růžovo průmyslovými fasádními barvami jako prezervativem. Všechno pod dohledem památkářů, ministerstva kultury a města.

Michal Blažek

 
kutilské tmelení

Kutilské tmelení

 

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Popraskané tmely

Popraskané tmely

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

print Formát pro tisk