Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

12. 5. , 26. 5. Archiv v doxu a dne 12. 7. u jeho hrobu v Motole

12. 5. , 26. 5. Archiv v doxu a dne 12. 7. u jeho hrobu v MotolePříští… prostor pro Palcra, 12. 5. , 26. 5. Archiv v doxu a dne 12. 7. u jeho hrobu v Motole

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 25.4.2016 19:20  •  Přečteno: 595x

KRVEŽÍZNIVÝ STAROSTA

Soud starosta Lomecký versus občan Blažek,

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 3.9.2015 11:18  •  Přečteno: 1128x

DOUČOVÁNÍ PRO RESTAURÁTORY

Další žalobě bude čelit firma Art Kodiak (majitel Mgr. Jiří Fiala) restaurující Národní divadlo.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 3.9.2015 11:20  •  Přečteno: 1193x

Pocta Igorovi

Pocta IgoroviNavzdory postmodernímu konceptuálnímu or­ga­nizovanému zločinu – nedobrovolně nezávislé manuální sochařství ještě žije.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 3.9.2015 11:15  •  Přečteno: 1262x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: Sochaři – portrétisté, 2016, Sochaři

Hana Wichterlová

Hana WichterlováTato sochařka je v dnešní době právem opomenuta, zavinila si to sama svou výjmečně kvalitní sochařskou prací pro současný dženderismus nevyužitelnou a pro historii umění také ne.

 Nedělala z gumy a ani nebyla milenkou Chalupeckého, 1. kurátora, který ze socialistických realistek hravě dělal objektistky a následně pro ně a pro sourozence Ševčíkovi vytvořil dějiny – z Vědeckovýzkumného pracoviště AVU by se ale poblil.

Hana Wichterlová se nikdy nesnížila k objektům. Její portréty Vivekanandy nebo Ferenze Lista na Platýzu v Praze 1 jsou duchovní oázou v pouštní biafře myšlení širokého okolí. Byla první sochařka, která se zajímala o východní myšlení. Tento nalezený reliéf (Opojná plasticita – Mánes) je přelomem v celém českém, nejen sochařském umění. Není divu, že si toho žádný kurátor, či kurátorka neráčily všimnout.

print Formát pro tisk