Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Sochař Hampl vyhrál soud s úřednickou hydrou v Lidicích.

Sochař Hampl vyhrál soud s úřednickou hydrou v Lidicích.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 1.9.2016 11:06  •  Přečteno: 488x

Změna!

„…Prostor pro Z. Palcra“ v DOXu 9. 6. a 30. 6. v 18 hodin
 

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 17.5.2016 11:09  •  Přečteno: 425x

Jiří David postmodernisticky v Benátkách

Jiří David si chtěl tak trochu v Benátkách po postmodernisticku zaparazitovat

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 12.6.2015 19:03  •  Přečteno: 1091x

Máme zájem o placené publikování fotografií

Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 29.11.2016 10:32  •  Přečteno: 794x  •  Komentářů: 0

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: Sochaři – portrétisté, 2016, Sochaři

Hana Wichterlová

Hana WichterlováTato sochařka je v dnešní době právem opomenuta, zavinila si to sama svou výjmečně kvalitní sochařskou prací pro současný dženderismus nevyužitelnou a pro historii umění také ne.

 Nedělala z gumy a ani nebyla milenkou Chalupeckého, 1. kurátora, který ze socialistických realistek hravě dělal objektistky a následně pro ně a pro sourozence Ševčíkovi vytvořil dějiny – z Vědeckovýzkumného pracoviště AVU by se ale poblil.

Hana Wichterlová se nikdy nesnížila k objektům. Její portréty Vivekanandy nebo Ferenze Lista na Platýzu v Praze 1 jsou duchovní oázou v pouštní biafře myšlení širokého okolí. Byla první sochařka, která se zajímala o východní myšlení. Tento nalezený reliéf (Opojná plasticita – Mánes) je přelomem v celém českém, nejen sochařském umění. Není divu, že si toho žádný kurátor, či kurátorka neráčily všimnout.

print Formát pro tisk