Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

BLAŽEK VERSUS ART KODIAK

NENECHTE SI UJÍT MOŽNOST PŘÍMO V SOUDNÍ SÍNI NASÁT PROSTŘEDÍ DIVOKÉHO VÝCHODU PŘI RESTAUROVÁNÍ NÁRODNÍHO DIVADLA. BLAŽEK VERSUS ART KODIAK.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 11.2.2015 10:49  •  Přečteno: 206151x

Kdo povede ateliér sochařství?

Protože vítěz konkurzu na vedoucího ateliéru sochařství byl vedením AVU úspěšně umístěn do mediálního a druhá finalistka dokonce do intermediálního ateliéru, zbylo vítězství na dosavadního vedoucího profesora Zeithammla.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 16.2.2015 9:14  •  Přečteno: 1320x

Další stání jednoho z procesů proti firmě Art Kodiak

Další stání jednoho z procesů proti firmě Art Kodiak ohledně restaurování Národního Divadla
​bude dne 26. 9. 2016 ve 13 hodin u obvodního soudu pro Prahu 1 na Ovocném trhu v 1. patře, číslo dveří 154.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 30.8.2016 10:08  •  Přečteno: 614x

Starosto Lomecký!

zaplať 355 700 Kč, účet za mé protiprávní vystěhování bez soudního příkazu z ateliéru v Haštalské 4, Praha 1 (asi dvě třetiny jsi si z toho nahospodařil účtováním osmi dnů místo skutečných tří).

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 11.3.2015 9:50  •  Přečteno: 1223x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: Sochaři – portrétisté, 2014 29, 2014

Adolf Vildt (1868–1931)

Adolf Vildt (1868–1931)Nejvlivnějším italským sochařem první třetiny 20. století byl Adolf Vildt. Virtuozní kameník s citem pro dokonalé mramorářské dokončení povrchu, jehož stylizace nikdy nepřehlušuje živost portrétu. Charakter často vyjadřuje až bizarní grimasou. Vždy mu ale jde o vyjádření vlastního, jasně čitelného názoru na portrétovaného. Z hlediska zpodobnění v mramoru je jeho dílo vyjímečné a ve dvacátém století ojedinělé. Zdeněk J. P.

print Formát pro tisk