Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Uzávěrka soutěže na pomník básníku Skácelovi v Brně

Uzávěrka soutěže na pomník básníku Skácelovi v Brně se blíží.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 4.2.2015 11:08  •  Přečteno: 1651x

Pražákův palác, Brno

Brněnský hitlerofil Václav Stratil unudil k smrti Pražákův palác. „Přesně podle mého konceptu“ hlesl dojatý exděkan FAVU, docent, laureát a inkarnovaný oblastní Lžijirous I. 
 

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 15.7.2015 17:45  •  Přečteno: 1064x

Sochařská soutěž na portrét Rudolfa Dzurka a portrét a sochu Věry Čáslavské

Soutěž:

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 12.9.2016 10:44  •  Přečteno: 829x

Praha 1 se pod vedením starosty Lomeckého stává jedním policejním okrskem.

Pokutovala Martina Uhlíře tisíci korunami za to, že při vyvěšování tibetské vlajky na rozhledně neuposlechl výzvy tajného: „Počkej ty hajzle“ (stejnou částku jsem soudně prokázané protiprávní vniknutí policie do mého ateliéru musel Lomeckému zaplatit i já).

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 17.5.2016 10:54  •  Přečteno: 575x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: Sochaři – portrétisté, 2014 23, 2014

Francesco Messina

Francesco MessinaFrancesco Messina (1990–1995) Vystavovat začal kolem roku 1930. Nejméně polovina jeho díla jsou portréty. Navazuje na italskou rene­sanci. Jeho hlavy jsou anatomicky vystavěné, kombinují plně plastické a grafické prvky. U některých hlav podtrhuje výraz ještě polychromií. U bronzů si doslova hraje s patinou. Byl posedlý splétáním pramínků vlasů. U mužských portrétů je zdůrazněna individualita a síla, a to bez použití deformací, někdy tvary zjednodušuje v duchu neorealismu G. Manzua. Ve srovnání s E. Grecem je realističtější a zdaleka mu nejde o stylizaci formy. Na rozdíl od M. Mariniho nehraje žádné expresivní noty. Zdeněk J. P.

print Formát pro tisk