Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Čítanková ukázka kolchozního způsobu restaurování:

Čítanková ukázka kolchozního způsobu restaurování:úderka levé dvojice soch (tmavé) versus timurovci napravo (světlé), odpovědný restaurátor na plaži v Karibiku... (Fantovo ministerstvo průmyslu).

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 8.11.2018 12:14  •  Přečteno: 16x

Starosto Lomecký!

zaplať 355 700 Kč, účet za mé protiprávní vystěhování bez soudního příkazu z ateliéru v Haštalské 4, Praha 1 (asi dvě třetiny jsi si z toho nahospodařil účtováním osmi dnů místo skutečných tří).

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 11.3.2015 9:50  •  Přečteno: 1823x

Postmod „sdílení“

Postmod „sdílení“ (dříve v umění parazitizmus, krádež) odskákal v Brně básník Skácel.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 30.5.2015 18:49  •  Přečteno: 1918x

Jak se správně svlékat

Po úspěšné obhajobě docentury Lenkou Klodovou na UMPRUM na téma „Jak se správně svlékat“ k ní bude tamtéž v tichosti připuštěn i rektor AVU odborný asistent Mr. Vaněk.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 1.4.2015 21:15  •  Přečteno: 1110x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: 2016, K O M E N T Á Ř E

„…ten Pol Pot byl vlastně takový šílený konceptuální umělec…“

Konceptuální performer Vačkář, pokračovatel průkopnických akcí, při níž umělci manipulují s ostatními jedinci (M. Knížák, Karel Miller) po návštěvě Kambodže a komunistického vězení Rudých khmérů S21:

 „…ten Pol Pot byl vlastně takový šílený konceptuální umělec…“ neskrýval překvapení v celostránkovém rozhovoru pro časopis Ateliér přední konceptualista, který popisuje své akce takto: „Nahnal jsem lidi… atd.“. Dočkali jsme se však již konceptualismu s lidskou tváří.

Kateřina Šedá nejdříve vozila důchodce do Berlína přelézat ploty, poté přestěhovala moravskou vesnici do Londýna na náměstí, na kterém se začaly vyměřovat ulice jako doma. Proslulost laureátky několika Chalupeckého a jiných cen, stále stoupající v bankovním žebříčku poločínské banky se dostalo velké publicity i v Africe a pokračování již všeobecně známe. V současné době K. Šedá manipuluje s nadšenými pasažéry tramvají v Helsinkách, souvislost s čínským vstupem do Škoda transportation, která je vyrábí mne nikdy nenapadla.

print Formát pro tisk