Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Návrh na dobrý skutek

pro Dopravní podnik a Advokátní kancelář: vyhlašte amnestii pro sochaře, perspektiva do smrti bezdomovec, protože v dávných dobách si nekoupil lístek na tramvaj. Osobní bankrot připadal v úvahu tak před 15 lety. 100% jistota nevymožení jakýchkoliv peněz. Z vděčnosti za milosrdenství udělají kamarádi bustu zdarma! Michal Blažek

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 22.1.2015 18:13  •  Přečteno: 1094x

Měl jsem pocit, že se po mně něco chce…

Prvních 67 čísel bylo strečinkem na prokrvení ztuhlosti. V pěti číslech (Léto s Palcrem) jsem navodil téma pro celý rok 2016.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 1.1.2016 20:04  •  Přečteno: 842x

E. A. Bourdelle

E. A. BourdelleE. A. Bourdelle (1861–1929) – jeho první zahraniční výstava byla v Praze roku 1910. Každý detail tváře i vlasů je sochařsky pojednaný tak, aby co nejlépe vystihl portrétovaného a to výhradně plasticky, nikdy graficky. Ukázkou vrcholného přístupu k portrétu je hlava D. Ingrese. Vše je na ní plasticky nadsazeno tak, aby vyjádřila individualitu tváře v době, kdy to na tvářích bylo ještě vidět. Bourdelle měl na naše sochařství vliv i jako pedagog, jeho ateliérem prošli O. Gutfreund, J. V. Dušek, O. Švec, V. Makovský, sochař Táborský a další. Zdeněk J. P.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 3.12.2014 11:03  •  Přečteno: 1973x

Tři kmotři ničení Národního Divadla

postmodernostní památkář Jerie, ziskuchtivý restaurátor Fiala, ministerský právní čistič Zídek

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 11.3.2015 9:46  •  Přečteno: 1103x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: 2015 40, K O M E N T Á Ř E, 2015

Hyenismus = logo postmoderny!

Hyenismus = logo postmoderny!Slavný Kintera (6. místo v artindexu) cituje bez udání autora Maria Kotrbu

a toto dílko se draží za vyvolávací cenu 418 000 kč. Dědici skutečného tvůrce nedostanou nic. Kintera se však ničím zvláštním neprovinil, pouze nedostatkem vlastní invence a ori­ginality, což se v postmoderně nejvíce cení. Galeristé, kurátoři a aukční síně již si s tím pak lehce poradí.

print Formát pro tisk